Hét buro voor de toekomst
wij zijn

Hét buro voor futureproof strategie. Wij bijten ons vast in trends en ontwikkelen toekomst- en marketingstrategie om bedrijven en merken futureproof te maken. Your future, our daily job.

TREND

Zorro strijdt voor de toekomst.
Van bedrijven. Van merken. Van de mens. Van het leven. Van de dood.

Wij duiken tot op de bodem in onderwerpen die de mens raken, ontdekken nieuwe consumentenbehoeften en pakken juist die thema’s aan waar een taboe op rust. Trendwatching: exploring the future

Buro Zorro
Beeld Cody Davis
strategy

STRATEGY

Zorro strijdt voor de toekomst.
Van bedrijven en gebieden. Van organisaties en overheden. Voor de gevestigde orde en voor de vernieuwers. Wij gaan elke dag op toekomstexpeditie om jouw toekomst mee te helpen vormgeven. Wij denken op strategisch niveau mee, met een dosis trendkennis in onze achterzak en ontwikkelen ijzersterke marketingstrategieën en communicatieconcepten.
Futureproof your business.

THEORY

Zorro strijdt voor de toekomst.
En wil dit doorgeven aan iedereen. Wij ontwikkelen trainingen, events en workshops om trendwatching toegankelijk te maken. Van een cursus presenteren tot een volledig custom made in house trendtraining waarbij jouw team leert de targets van de dag om te zetten naar een lange termijnvisie.
Learn to be a trendwatcher.

Theory
Beeld Lauren Hillebrandt
Beeld Sarah Meers
Buro Zorro

KEYNOTE PRESENTATIONS

Zorro strijdt voor de toekomst.
En deelt dit het liefst met een zo groot mogelijk publiek. We geven zowel ready-made als custom-made trendpresentaties over thema’s die iedereen raken: van wonen tot seks, van religie tot gezondheid.
Get inspired by our trendtalks.

wij zijn

Zorro bestaat uit Jeanneke Scholtens, Kim Timmer en een vast collectief professionals.

Jeanneke Scholtens
Jeanneke Scholtens

Trendwatcher, toekomststrateeg, founder

Jeanneke Scholtens is trendwatcher, toekomststrateeg en founder van Buro Zorro. Met een MA in geesteswetenschappen bespreekt en onderzoekt ze het liefst taboe thema’s, waar mens en technologie, wetenschap en filosofie elkaar raken. Ze schreef het boek Holy Fuck over de toekomst van seks, doet altijd onderzoek naar de toekomst van de kerk, de dood en het leven. Ze reist de wereld over, van Tokyo tot Washington, van Dubai tot Vancouver om bedrijven futureproof te maken met de tofste trendsignaleringen en best practices. Ze is bekend van ondermeer Zembla, EenVandaag, De Coen & Sander Show, de Telegraaf, Jinek, en Linda.

linkedin zorro
Kim Timmer
Kim Timmer

Trendwatcher en marketingstrateeg

Kim Timmer is trendwatcher en marketingstrateeg en heeft een achtergrond als museoloog en experience designer. Ze spot coolhunts als de beste en vindt de relevante markt- en microtrends bij de vraag van de klant. Art schools, galeries, tentoonstellingen en kunstbeurzen zijn constante inspiratiebronnen in haar werk, om daar de jongste trends en talenten te spotten. Beeldfetisjist is haar middle name, want beeld laat zien wie we waren, wij we zijn en wie we worden. Van de beeldende kunst in de romantiek tot virtual reality games nu.

linkedin zorro
Dura Vermeer
Club Zorro

Professionals in media, design, trend en fotografie

Buro Zorro werkt met een vaste club professionals samen in media, design, fotografie en trendonderzoek om voor elke opdrachtgever custom made het beste resultaat te boeken. Wij houden van nieuw en gevestigd talent en bieden met deze site een podium en een applaus aan designer Sarah Meers. fotografe Monique Bröring en kunstenaar Lauren Hillebrandt.

Buro Zorro maakt gebruik van cookies. Lees hierover meer in ons Privacybeleid

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten