Pak je toekomst

Strategische merkstrategie

In je dagelijkse werk ben je als het goed is vooral bezig met je klant. Je wilt je klant raken, blij maken, beter maken met jouw product of dienst. En terecht. Maar je weet ook dat je de wereld een betere plek zou moeten maken. Dat het niet alleen mag gaan over meer verkopen, maar ook over bijdragen aan een gezonder bestaan, aan een duurzamer proces, aan een betere wereld. Want dat is wat er van je verwacht wordt. 

Het is tijd om uit te zoomen. Om te kijken naar jouw merk en jouw merkbelofte. Waarom zijn jullie ook alweer begonnen? Wat wilden jullie bewerkstelligen? Wat was ook alweer jullie missie? In een strategische merksessie ga je terug naar waarom je ooit gestart bent en hoe je nu, met de huidige tijdgeest en het scala aan innovaties en ontwikkelingen impact kunt maken, waardengedreven kunt opereren en de wereld van je klant écht beter kunt maken. 

Wat is je DNA?

In de strategische merksessie met onze trendexperts kijk je daarom niet alleen naar je kernwaarden (je DNA), je merkwaarden en daarmee wat je in de etalage zet, maar vooral naar de trendwaarden: waar vraagt de huidige tijd om? Wat verwachten mensen nú en in de toekomst van je? Waar hebben en krijgen we behoefte aan? Welke waarden worden enorm belangrijk? En hoe kun jij hierop inspelen met jouw merk? Ons team van trendexperts maakt je wegwijs in de ontwikkelingen die relevant zijn, helpt je een strategische koers uit te zetten en je merk eigentijds én koploper te laten zijn. Een strategische merksessie bereidt je voor op de toekomst en zet je op voorsprong.

Wat doen we tijdens deze strategische merksessie?
  • Een deepdive in je merk, door een analyse van je kernwaarden en merkwaarden
  • Herdefiniering van je missie en je visie
  • Een trendanalyse van onze trendexperts op jouw vakgebied
  • Duidelijke definiering van trendwaarden waar je als merk op kunt inspelen

Dit bij elkaar zorgt voor een merkstrategie om relevant te blijven nu en in de toekomst.

Over Buro Zorro

Bij Buro Zorro geloven we in de kracht van interne medewerkers als sleutel tot meer succes in de toekomst. Mits zij kunnen kijken als een trendwatcher, denken als een trendonderzoeker, en implementeren als een trendexpert.

Daarom trainen wij interne directies, teams en individuele krachten, op elk niveau en in elke sector, om deze toekomstgerichte skills zelf te leren en direct toe te passen in hun dagelijkse werkzaamheden. Dat verrijkt hen niet alleen als professional, maar ook als mens. En stoomt hun organisaties klaar voor de wereld van morgen.

Dit is onze merkstrateeg

Eugenie van de Poll is naast trainer bij Buro Zorro ook merkstrateeg met veel ervaring in het bedrijfsleven, van start up tot corporate. Haar drijfveer? Mensen en merken helpen weer zin en vertrouwen te krijgen in de toekomst, met de juiste focus en energie. Zodat werken niet alleen makkelijker wordt, maar ook leuker! Dat begint bij begrijpen wie je bent, waar je voor staat én welke richting je op moet. Trendwatching is wat Eugenie betreft dan ook een waardevolle toevoeging voor iedereen die strategische keuzes moet maken in zijn bedrijf of organisatie.

Nieuwsgierig geworden? Neem vrijblijvend contact met ons op.

“Buro Zorro leert professionals om met behulp van trendwatching en toekomstonderzoek trendsignalen te zien en herkennen. ”