Pak je toekomst
Zeeman raakt de juiste snaar
Inspelen op behoeftes in de samenleving
Zeeman flikt het hem telkens weer. Met een trouwjurk voor 29.99, met een parfum voor 4.99 en nu met een praatje voor 0 euro. Het lijkt klein. Je kunt het wegzetten als slimme marketing. Maar ook hier heeft Zeeman beet. De samenleving snakt naar aandacht. Naar oprechte belangstelling in elkaar. Naar een weg uit polarisatie. Naar minder eenzaamheid, meer sociale cohesie. En dat begint bij interesse in elkaar.
Dus maak een praatje, het kost je niets. Zet elkaar niet weg als lampenkappen in een hoek, maar ontdek hoe iemand anders leven eruit ziet, waar ze om geven, naartoe op weg zijn, denken, vinden, voelen. Want je ontdekt dat ieder mens, vanuit welke achtergrond of voorkomen ook, waarden met je deelt. Soms totaal anders denkt, maar juist met die andere blik jouw eigen perspectief oprekt. Een oproep voor integere nieuwsgierigheid, voor oprechte interesse, voor elkaar.
Foto: Zeeman
Benieuwd hoe jouw bedrijf ook zo kan inspelen op trends en actualiteiten?
Onze trendtrainingen bieden de mogelijkheid om niet alleen trends en behoeftes in de samenleving te herkennen, maar ook om er effectief op in te spelen. Zo kun je ze direct toepassen in de plannen en strategieën van jouw bedrijf.
Start met toekomstgericht ondernemen. Leer trends signaleren en implementeren. Volg een van onze trendwatch-trainingen.