Hét buro voor de toekomst

GeO architecten

Toekomststrategie voor bedrijven en organisaties

Weer verliefd op je eigen merk
Het verhaal van GeO Architecten, Groen en Overtoom, bestond alweer ruim 10 jaar. De tijd schreed voort, niets staat stil, zeker het werk bij dit architectenbureau niet en dus ook de identiteit van GeO niet. “Je herkent jezelf misschien niet meer zo in de omschrijving van 10 jaar geleden. Het is net als met je partner; je moet met elkaar meegroeien anders groei je uit elkaar. Het is tijd voor een herijking van je eigen merk.”

Samen de toekomst tegemoet
Samen met alle collega’s van GeO haalde Zorro de parels bij GeO op tijdens een strategiesessie. We vonden kernwaarden, merkwaarden en trendwaarden en deze werden de basis voor een heldere merkstrategie.

Handen, voeten en een gezicht
In samenwerking met Code Create kreeg deze merkstrategie een nieuw gezicht met een nieuwe passende huisstijl, beeldtaal en met nieuwe middelen zoals een website en brochures. Alles geheel passende binnen de nieuwe strategie.

GeO Architecten
GeO Architecture
GeO Architecture
GeO Architecten
Weer verliefd
op je merk
Kernwaarden
Merkwaarden
Trendwaarden
GeO Architecten