Hét buro voor de toekomst

Merk- en toekomststrategie

Marketing en branding met het oog op morgen

Elke drie tot vijf jaar is het zover. Je bent je eigen merk ontgroeid. De wereld verandert, je klanten veranderen, je bedrijf verandert en jijzelf verandert. Het is tijd dat je merk mee verandert. We merken dit zelf als toekomstburo als geen ander. Ook wij herijken elke 5 jaar onze merkidentiteit. En we helpen andere bedrijven hun merk toekomstbestendig te maken.

Herken je jezelf niet meer terug in je website?
Past je social mediastrategie niet mee bij je klant?
Voelt je volgende uiting weer als de zoveelste uiting?
Ben je uitgekeken op je beeldtaal?
Past je merkidentiteit niet meer bij je klant?

 

Ga met ons mee op expeditie naar de toekomst van jouw merk.

‘Weer verliefd op je eigen merk
Trendrapport op maat
Kernwaarden
interne waarden
Communicatie en branding
Merkwaarden
externe waarden
Mobility
Trendwaarden
toekomstbestendige waarden
Merk- en toekomststrategie
Kim Timmer

Kim Timmer is trendwatcher en marketingstrateeg en heeft een achtergrond als museoloog en experience designer. ‘Eigenlijk kijk ik naar je merk of bedrijf zoals je een expositie in een museum ontwerpt. Naar het verleden en de toekomst. Naar het verhaal van je bedrijf en naar de behoefte van je bezoeker of klant. Wat zetten we in de vitrine en hoe doen we dat om je verhaal zo goed mogelijk bij je publiek te krijgen? De juiste woorden, het juiste beeld, het juiste gevoel. Met authenticiteit én met beleving.’

Kim ontwikkelt toekomst- en marketingstrategie om mensen, bedrijven en merken toekomstbestendig te maken. Voor diverse opdrachtgevers werkt ze aan rebranding, merkpositionering en merkvraagstukken voor de toekomst. Ze doorgrondt, brengt moverende trends in kaart, herpositioneert en biedt zo een kompas voor de toekomst. Ze begeleidt strategische sessies om jouw strategie voor morgen vorm te geven.

Brain picking sessie
30 minuten persoonlijk advies

Donderdag 8 april
10:00-15:00 uur
Meld je gratis aan: [email protected]

“Je herkent jezelf misschien niet meer zo in de omschrijving van 10 jaar geleden. Het is net als met je partner; je moet met elkaar meegroeien anders groei je uit elkaar. Het is tijd voor een herijking van je eigen merk.”

JA, ik heb iemand nodig die strategisch met me meekijkt naar mijn bedrijf

en mogelijk heb ik ook hulp nodig met mijn: 
Merkverhaal
Huisstijl
Beeldstijl
Marketingstrategie
Communicatiestrategie
Contentmarketing
Merk- en toekomststrategie
Merk- en toekomststrategie
Merk- en toekomststrategie
Kim Timmer
JA, ik wil graag voorbeelden zien

    Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens. Lees onze Privacyverklaring.

    Voor deze mooie merken gingen we al aan de slag:
    Please enjoy
    and stay ahead of the competition