Hét buro voor de toekomst

Omringdijk

Marketingstrategie, merk positionering
Casus: De cultuurtoeristische herkenning en erkenning van Westfriesland, met de dijk als prachtig en krachtig symbool om meer bezoekers te trekken en de vrijetijdseconomie aan te jagen.

Hoe: Identiteit onderzoek, draagvlak, trots en besef creatie, werkgroepen in het gebied formeren, storytelling, campagnes en evenementen. Samen met Kanjers van de dijk, Iconen van de dijk en partners als 10 gemeenten, provincie, Rabobank, Hoogheemraadschap en Wakers hebben we gewerkt aan een versterkt aanbod, een marketingstrategie, het samen etaleren en presenteren van dit aanbod en de regio om bezoekers te verleiden de regio te ontdekken. Westfriesland heeft zich verenigd rond een gezamenlijk product. Dat product was niet alleen de dijk, het was ook vooral de cultuur, de identiteit die in deze streek leeft. Het merk is er, het netwerk is fijnmazig en de dijk ligt er! Ook de volgende 100 jaar.

Dutchainables Duurzaam Nederland
trendwatcher
Omringdijk
Education toekomst van onderwijs
Dat product was niet alleen de dijk, het was ook vooral de cultuur, de identiteit die in deze streek leeft.
Samen met Kanjers van de dijk, Iconen van de dijk, Rabobank, Hoogheemraadschap en Wakers hebben we gewerkt aan een versterkt aanbod.
stadspromotie