Pleasure please
Lezing + workshop
Trends 2021-2025
Wil jij weten wat er de komende jaren speelt in het brein van je klant? En vraag jij je ook af hoe je meer genot in je product of dienst verpakt? Laat je inspireren door de consumententrends van 2021-2025.
Het zijn sensationele tijden. Wat heeft de toekomst voor ons in petto als we de meeste genotsmiddelen van ons lijstje strepen in het kader van onze gezonde levensstijl? We jagen genot, euforie, geluk en zingeving na. We stoppen van alles in onze mond en in ons brein om dit weer te vinden. Alles lijkt te draaien om verlangen…
Binnen een vierluik van menselijke behoeften -plezier, geluk, gevaar en zingeving-, komen dé trends voorbij die je niet mag negeren. Pleasure Please is geschikt voor een breed tal branches en interesses: van bouwen en wonen tot voeding, schoonheid en gezondheid. Eigenlijk voor iedereen die zich buigt over nieuwe producten, campagnes of diensten en die deze periode wil gebruiken om te groeien en om te innoveren.
Pleasure Please magazine
In een vierluik gaat Jeanneke op onderzoek naar de heerlijke menselijke behoeften: pleasure, happiness, danger & purpose. Wil jij weten wat er de komende jaren speelt in het brein van je klant? En vraag jij je ook af hoe je meer genot in je product of dienst verpakt? Laat je inspireren door de inhoudelijke en persoonlijke verhalen van Jeanneke.
Deze klanten gingen je o.a. voor:
Christine le Duc
“Een zeer interessante sessie met inzichten in de belangrijkste consumententrends. Herkenbaar, toepasbaar voor onze business en zoveel andere..”
– Audrey van Ham, CEO Christine le Duc
Buddha to Buddha
Buro Zorro had de ‘Pleasure’ om het merk Buddha to Buddha te helpen met innoveren. Buddha to Buddha is meer dan een sieradenmerk. Het merk verzet zich tegen het snelle leven, omarmt het onbekende en laat zich verrassen.
Download
Download de gratis Pleasure Please mini-trendsheet.
Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens. Lees onze Privacyverklaring.