Wil jij weten wat er de komende jaren speelt in het brein van je klant? En vraag jij je ook af hoe je meer genot in je product of dienst verpakt? Laat je inspireren door de consumententrends van 2021-2025.
Het zijn sensationele tijden. Wat heeft de toekomst voor ons in petto als we de meeste genotsmiddelen van ons lijstje strepen in het kader van onze gezonde levensstijl? We jagen genot, euforie, geluk en zingeving na. We stoppen van alles in onze mond en in ons brein om dit weer te vinden. Alles lijkt te draaien om verlangen…
Binnen een vierluik van menselijke behoeften -plezier, geluk, gevaar en zingeving-, komen dé trends voorbij die je niet mag negeren. Pleasure Please is geschikt voor een breed tal branches en interesses: van bouwen en wonen tot voeding, schoonheid en gezondheid. Eigenlijk voor iedereen die zich buigt over nieuwe producten, campagnes of diensten en die deze periode wil gebruiken om te groeien en om te innoveren.
‘Als je weet waar we naar verlangen, heb je de toekomst in handen.’
Wil jij:
als ondernemer, founder, productontwikkelaar, conceptontwikkelaar, inkoper, brand manager, marketeer of ‘gewoon’ creatieve geest:
– Inzicht hebben in de consumentenbehoeften de komende 5 jaar
– Nieuwe producten of diensten ontwikkelen
– Campagnes ontwikkelen met impact
– Een nieuwe strategie voor je bedrijf bepalen
– Een nieuwe doelgroep bereiken
…met genot en zingeving op het menu en met een stip op de horizon?
“Een zeer interessante sessie met inzichten in de belangrijkste consumententrends. Herkenbaar, toepasbaar voor onze business en zoveel andere..”
– Audrey van Ham, CEO Christine le Duc
Dit bieden we je aan:
Pleasure Please
Lezing met workshop
– 1 dagdeel
– Online of offline
– Inspirerende beelden en pakkend verhaal
– Workshop om te leren innoveren, inclusief materiaal
– 1 Trendspel om daarna te houden
Pleasure Please trendspel
Hét spel om jouw businessidee, marketingstrategie, nieuwe product of bestaande dienstverlening futureproof te maken! Speel dit spel met je team of alleen en bouw aan de toekomst van je merk, idee of organisatie. In 7 stappen naar innovatie.
Gebruik de meest spraakmakende trends op het gebied van genot, geluk, gevaar en zingeving voor een frisse wind in jouw brein en organisatie.
Pleasure Please magazine
In een vierluik gaat Buro Zorro op onderzoek naar de heerlijke menselijke behoeften: pleasure, happiness, danger & purpose. Wil jij weten wat er de komende jaren speelt in het brein van je klant? En vraag jij je ook af hoe je meer genot in je product of dienst verpakt? Laat je inspireren door de inhoudelijke en persoonlijke verhalen van Jeanneke Scholtens.
Highlights Pleasure Please
– Online of offline lezing
– Workshop met persoonlijke begeleiding
– Een tool die je helpt innoveren (game)
– 4 grote trendclusters
– Meer dan 50 consumententrends
– Prachtige visuals en inspirerende voorbeelden
– Snapshot: De werking van ons brein
– De eerste stap naar jouw nieuwe product, dienst, doelgroep, strategie of merk.
Download
Download de gratis Pleasure Please mini-trendsheet.
Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens. Lees onze Privacyverklaring.