Hét buro voor de toekomst

Toekomst van genot

Pleasure please
Wat heeft de toekomst voor ons in petto als we de meeste genotsmiddelen van ons lijstje strepen in het kader van onze gezonde levensstijl?

Pleasure Please is het opvolgende onderzoek van Buro Zorro na De Toekomst van de Dood en de Toekomst van het LevenSeks en Kerk en gaat over belonen, vieren en plezieren. Over al die genotsmiddelen, van eten, drinken, roken en slikken tot seksen, gamen, winkelen en yoga. Voor zover we kunnen bedenken allemaal genotsmiddelen die ook verslavend zijn…

We duiken in de werking van het brein, het genotscircuit, de nucleus accumbens, de werking van de zintuigen, de mogelijkheden van neurostimulatie, de gelijkenis tussen een goddelijke en een seksuele ervaring, de werking van dopamine, het belang van pijn en genot, hoe pijn ook genot kan geven, en hoe we in de toekomst genot kunnen ervaren als we de meeste genotsleveranciers van ons leefstijllijstje schrappen.

Oftewel: pleasure please!
Wat betekent dit voor jouw merk? Jouw volgende campagne? En jouw toekomststrategie?
Vanaf december te boeken als (virtuele) lezing, workshop of training.

Simuleren of stimuleren?
Smart humanity
Pleasure please behoeftebevrediging
text image
Pleasure please behoeftebevrediging
Future of Finance
‘The nobles pleasure is the joy of understanding.’

- Leonardo da Vinci

It’s a pleasure working with

Jeanneke-Pleasure-Please-blackwhite

Jeanneke
Hoofdonderzoeker

klein-Kim-Timmer-blackwhite

Kim
Senior trendonderzoeker

femke-rood-blackwhite

Femke
Junior trendonderzoeker

Next Gen - Ali

Ali
Junior trendonderzoeker

Lynn de Munck - Next Gen

Lynn
Junior trendonderzoeker

kevin2-scaled-blackwhite

Kevin
Building trendexpert