Hét buro voor de toekomst

Toekomststrategie

Voor bedrijven en organisaties
Lange termijn denken of toekomst denken, wint steeds meer aan terrein. De energietransitie vraagt om een visie op de lange termijn. De klimaatcrisis vraagt om rentmeesterschap. Corona maakt scenariodenken in elke boardroom een vereiste. Trendwatching wordt steeds bekender en er wordt ook steeds meer op trends belegd. Er is een groeiende trend in het bedrijfsleven waarneembaar; toekomst denken. Wij helpen bedrijven toekomststrategie te ontwikkelen en daar de juiste tools bij in te zetten.

We hebben een beproefde methode ontwikkeld om jouw team de toekomst te leren zien en te leren implementeren. Zo wordt toekomstdenken onderdeel van het DNA van je bedrijf.

Deze klanten gingen je o.a. voor:

Stichting Opspoor

De tagline van Stichting Opspoor luidt: ‘Voor toekomstmakers’. Om de toekomst te kunnen maken, zul je de toekomst eerst moeten leren ontdekken en zien. Voor OPSPOOR hebben we daarom een programma ontwikkeld wat hen van schoolleider tot kleuterklas leert toekomstdenken in drie stappen: de toekomst lezen, de toekomst verhalen en de toekomst realiseren.

Future
Merk- en toekomststrategie
Allure, basisonderwijs

Op stichtingsniveau werkt Stichting Allure hard aan het nieuwe beleid voor de komende jaren. Welke waarden zijn essentieel, hoe wordt de nieuwe visie omschreven en wat is de missie van de stichting? Het plan is een krachtig vertrekpunt voor het ontwikkelen van een samengedragen en gevoelde identiteit.

De Scholtens Groep

Buro Zorro is inmiddels meer dan tien jaar verbonden aan de Scholtensgroep. We verzorgen de communicatiestrategie en zijn de vaste trendpartner. We hebben al vele trendlezingen gegeven aan de medewerkers en het netwerk, en zitten het Management Team voor, niet alleen voor de dagelijkse aansturing, maar ook voor toekomststrategie. Daarvoor hebben we het MT toekomst ingevoerd.

Scholtens
Toekomststrategie voor bedrijven kopiëren
Lees hier het rapport over de toekomstcommissaris

Welke instrumenten kan een raad van commissarissen of toezicht hanteren om het lange termijn denken in de boardroom te bevorderen? Laat je gegevens achter en ontvang van ons het rapport over de toekomstcommissaris.

    Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens. Lees onze Privacyverklaring.