Ontdek onze trendtrainingen
Leer trendwatchen
Bij Buro Zorro onthullen wij met veel plezier de geheimen van het trendwatch-vak. Zodat jij en jouw collega’s binnenkort zelf de voordelen kunnen ervaren van deze waardevolle skills. Dit doen wij in trainingen van één dag, twee dagen of een traject van enkele maanden.
“Trendwatcher in a day biedt je een lifetime blik naar buiten. Wij hebben met ons MT en middenkader de training gevolgd, een superleuke ervaring die je niet meer loslaat. Trendwatchen gaat in je genen zitten.”
– Marjolijn Dölle, directeur van Werksaam
Breng de toekomst binnen handbereik met onze trainingen:

Toekomstonderzoek of trendwatching
Toekomstonderzoekers, ofwel trendwatchers lijken over informatie te beschikken die geen ander heeft. Dat is geen orakelwerk. Trendwatchers zijn altijd op zoek naar waardeverschuivingen: hoe veranderen de behoeftes van mensen en wat gaan we belangrijk vinden? Daar spelen organisaties, marketeers, reclamemakers en retailers weer op in. Maar hoe en waar kun je die veranderingen vinden? Dat kun je gewoon leren.

Indeling programma:
Les 1 Trendtheorie
Les 2 Trends verbeelden, onderbouwen en clusteren
Les 3 Trendimplementatie
Les 4 Eindpresentaties, feedback en vervolg

Zelf leren trendwatchen
Hoe ziet jullie branche er over vijf of tien jaar uit? Welke behoeften komen er op waar jullie bedrijf of merk op moet inspelen? En welke ontwikkelingen kunnen jullie organisatie voor nieuwe uitdagingen stellen? Hoewel de toekomst vaak abstract en onvoorspelbaar klinkt, kan trendonderzoek je organisatie voorbereiden op wat er komen gaat.
Deze trainingen kun je boeken:
Trendtraining
– 4 dagdelen les
– Individueel of in teamverband
– Je werkt tussen de lesdagen door aan je zelfgekozen thema, onderzoeksvraag en casus
– Persoonlijke begeleiding bij je trendonderzoek
– Hand-outs van de training

Trendwatcher-in-a-day
– 1 dag les
– In sneltreinvaart alle tips, trics en methodes van de toekomstonderzoeker
– Kijk-, lees- en luistertips vooraf
– Hand-out van de training

De trendlessen kunnen allemaal ook online worden aangeboden.
“Buro Zorro weet als geen ander de koppeling te maken tussen de trends en de mogelijkheden binnen het bedrijf waarvoor je werkt waardoor je trends ook echt kunt vertalen naar concepten en/of strategieën.”
– Jos de Smit, owner-director at De Eekhoorn dutch furniture BV & Basiclabel
Deze klanten gingen je o.a. voor:

De Eekhoorn Dutch Furniture B.V. & Basiclabel B.V.
“Wij hebben met vier medewerkers van ons bedrijf de vierdaagse Trend Training gevolgd. Jeanneke weet als geen ander de koppeling te maken tussen de trends en de mogelijkheden binnen het bedrijf waarvoor je werkt waardoor je trends ook echt kunt vertalen naar concepten en/of strategieën. Super leerzaam en bovenal leuk en interessant!”- Jos de Smit, Owner-Director

De Scholtens Groep
Voor onze vaste klant bouw- en ontwikkelbedrijf Scholtens Groep mogen we als Inhouse Trendwatchers jaarlijks trendtrainingen verzorgen voor de medewerkers van het bedrijf. In 4 dagdelen geven we de collega’s een kijkje in onze toolbox, waarna ook zij met een toekomstbril op om zich heen kunnen kijken.

JA, ik wil contact over de Trendtraining
Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens. Lees onze Privacyverklaring.