Hét buro voor de toekomst

Trendtraining

Workshop, bedrijfstraining
Elk bedrijf, elke branche werkt hard aan vandaag en denkt na over morgen. Tegelijkertijd op 2 horizonnen opereren, is uitdagend. De targets van de maand overvleugelen snel de visie over 10 jaar. Leren trendwatchen helpt de toekomst binnen handbereik te brengen. Toekomstonderzoek is natuurlijk niet gepatenteerd, iedereen kan het met het juist gereedschap. Wij leren het jouw team graag in 4 workshops op maat. Geschikt voor product- en conceptontwikkeling en strategische vraagstukken.

De trendtraining biedt nieuw perspectief, geeft nieuwe inzichten en maakt dat je met andere ogen naar je eigen werk en omgeving kijkt.

Inhouse bedrijfstrainingen
Trendtraining1

Wat is de toekomst, wat zijn trends en hoe pas je dit toe op jouw merk of organisatie? We nemen je kort mee in de toolkit van toekomstonderzoekers. Lees hier het artikel.

Zelf leren trendwatchen

Hoe ziet jullie branche er over vijf of tien jaar uit? Welke behoeften komen er op waar jullie bedrijf of merk op moet inspelen? En welke ontwikkelingen kunnen jullie organisatie voor nieuwe uitdagingen stellen? Hoewel de toekomst vaak abstract en onvoorspelbaar klinkt, kan trendonderzoek je organisatie voorbereiden op wat er komen gaat.

Workshop trendwatchen
“Je wordt op een prettige manier aan het werk gezet en het levert leuke en open gesprekken op over welke trends er in de samenleving gaande zijn en wat deze voor impact hebben op je organisatie. Met de hulpmiddelen van o.a. de trendcanvas maak je in korte tijd stappen in het maken van een strategisch plan.”

– Erna Winters, directeur ABC huis

Deze klanten gingen je o.a. voor:

Toekomststrategie voor eens interieurbedrijf
De Eekhoorn Dutch Furniture B.V. & Basiclabel B.V.

“Wij hebben met vier medewerkers van ons bedrijf de vierdaagse Trend Training gevolgd.  Jeanneke weet als geen ander de koppeling te maken tussen de trends en de mogelijkheden binnen het bedrijf waarvoor je werkt waardoor je trends ook echt kunt vertalen naar concepten en/of strategieën. Super leerzaam en bovenal leuk en interessant!”- Jos de Smit, Owner-Director

De Scholtens Groep

Voor onze vaste klant bouw- en ontwikkelbedrijf Scholtens Groep mogen we als Inhouse Trendwatchers jaarlijks trendtrainingen verzorgen voor de medewerkers van het bedrijf. In 4 dagdelen geven we de collega’s een kijkje in onze toolbox, waarna ook zij met een toekomstbril op om zich heen kunnen kijken.

Scholtens
Particulieren
Particulieren

Diverse particulieren en geinteresseerden hebben al kunnen aanschuiven bij een Trendtraining van Buro Zorro. Met een onderzoeksonderwerp naar keuze en met je eigen onderzoeksvraag en output begeleiden we je casus in 4 dagdelen naar een mooi resultaat.

“Buro Zorro weet als geen ander de koppeling te maken tussen de trends en de mogelijkheden binnen het bedrijf waarvoor je werkt waardoor je trends ook echt kunt vertalen naar concepten en/of strategieën.”

Jos de Smit, owner-director at De Eekhoorn dutch furniture BV & Basiclabel

trendtraining leren trendwatchen
JA, ik wil meer informatie en een voorbeeld van een lesdag ontvangen.

    Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens. Lees onze Privacyverklaring.