Workshop innoveren
Trendspel
Dit is dé workshop om jouw businessidee, marketingstrategie, nieuwe product of bestaande dienstverlening futureproof te maken! Neem deel aan de workshop met je team of alleen en bouw aan de toekomst van je merk, idee of organisatie. In 7 stappen naar innovatie.
Gebruik de meest spraakmakende trends op het gebied van genot, geluk, gevaar en zingeving voor een frisse wind in jouw brein en organisatie.
Deze workshop met het trendspel Pleasure Please is geschikt voor iedereen die werkt aan morgen; van bouw- tot beauty branche, van mode tot overheid, van zorg tot IT.
In 7 stappen naar innovatie
Pleasure Please trendspel
Je krijgt…
• Inzicht in de consumentenbehoeften
• Een vertrekpunt om nieuwe producten, diensten, strategieën en campagnes te ontwikkelen
• Een moment van teambuilding
• Heel veel tips en inspiratie om mee aan de slag te gaan
Deze klanten gingen je o.a. voor:
Buddha to Buddha
“BURO ZORRO heeft ons tijdens de trendsessie uitgedaagd om in het brein van onze fan te duiken. Geïnspireerd door trends en inspirerende voorbeelden hebben we daarmee handvaten gekregen om dit toe te passen op Buddha to Buddha. Even stilstaan bij: wat drijft een fan nou echt, goed om de dagelijkse aannames los te laten en bezig te zijn met het echt authentieke verhaal van Buddha to Buddha” – Iris Schenk marketing manager Buddha to Buddha
Bram consultants
Provincie Noord-Brabant liet jonge ambtenaren en consultants ‘de Brammers en Britters’ door Buro Zorro trainen tot trendwatchers. Om grip op de toekomst te kunnen hebben, zul je de toekomst eerst moeten leren zien en duiden. Toekomstonderzoek is niet gepatenteerd. Iedereen kan het met het juiste gereedschap.