Pak je toekomst

Arbeidsvoorwaarden die worden aangepast aan Gen Z

 

⚡️ Arbeidsvoorwaarden voor Gen Z Een bedrijf dat hun arbeidsvoorwaarden aanpast aan de grootste doelgroep medewerkers binnen het bedrijf, Chipotle doet het. Chipotle, een Mexicaans grillrestaurant, past hun beleid aan op de grootste groep medewerkers binnen hun bedrijf. Meer dan 73% van de restaurantmedewerkers behoort tot de Gen Z-generatie. Om deze reden hebben zij voordelen geïntegreerd om tegemoet te komen aan de behoeften van Gen Z.

Zo bieden ze doorgroeimogelijkheden om binnen 3,5 jaar leidinggevende te worden in het restaurant. Ook krijgen ze toegang tot geestelijke gezondheidszorg en medische, oog- en tandverzekeringen, flexibele werkschema’s, gratis maaltijden en toegang tot een premium bank van cred.ai. Last but not least kunnen ze hun studieschuld afbetalen terwijl ze sparen voor hun pensioen door gebruik te maken van Student Loan Verification.

✌🏼 Nieuwe generatie werknemers Dit voorbeeld laat zien dat er een groeiende trend is in de bedrijfswereld waarbij organisaties zich steeds meer bewust worden van generatiebehoeften op de werkvloer.

Gen Z is een steeds groter wordend deel van de arbeidsmarkt en het wordt essentieel om je beleid hierop aan te passen om deze mensen te betrekken bij je bedrijf en te behouden. Door tegemoet te komen aan de behoeften van Gen Z kan je organisatie een concurrentievoordeel behalen en een positieve werkomgeving creëren die aantrekkelijk is voor de nieuwe generatie werknemers.

Bron: Chipotle

Nieuwe generatie werknemers, trendsignaal, trendinnovatie