Bij Buro Zorro geloven we in de kracht van interne medewerkers als sleutel tot meer succes in de toekomst. Mits zij kunnen kijken als een trendwatcher, denken als een trendonderzoeker, en implementeren als een trendexpert.
Daarom trainen wij interne directies, teams en individuele krachten, op elk niveau en in elke sector, om deze toekomstgerichte skills zelf te leren en direct toe te passen in hun dagelijkse werkzaamheden.
Bij Buro Zorro geloven we in de kracht van interne medewerkers als sleutel tot meer succes in de toekomst. Mits zij kunnen kijken als een trendwatcher, denken als een trendonderzoeker, en implementeren als een trendexpert.
Daarom trainen wij interne directies, teams en individuele krachten, op elk niveau en in elke sector, om deze toekomstgerichte skills zelf te leren en direct toe te passen in hun dagelijkse werkzaamheden.
de nieuwe huidroutine voor "Sephora kids"
Gezondheid, Zorg & WelzijnIdentiteit & GenderLichaam & BreinUiterlijk & Kleding
🧴 Skintwin.
Op TikTok zie je er niks anders: de skin routine is het nieuwe onderdeel van je dagelijkse leven. Van dagcrème tot moisturizer, alles kan. Het enige probleem is dat meer niet altijd beter is, zeker niet voor een meisje van 12 jaar. Deze doelgroep wordt ook wel de "Sephora kids" genoemd. Nataly Sijtsma speelt in op deze groep met haar product SkinTwin: duo-verpakkingen die speciaal zijn ontworpen voor zowel ouder als kind, zodat de huidverzorgingsroutine voor hen beiden samen kan worden uitgevoerd. Door dit gedeelde ontspanningsmoment wordt de band tussen ouder en kind versterkt via huidverzorging.
🦀 De huidindustrie voor generaties.
In de huidindustrie zie je momenteel een duidelijke verschuiving richting inclusieve en gezinsgerichte producten. De behoefte aan skin routines onder jonge tieners groeit, en ouders willen dat hun kinderen leren over zelfzorg. Er is een groeiende invloed van social media, zoals TikTok, waar de norm voor schoonheid en huidverzorging lijkt te worden geschreven. Zelfzorg is een opkomend begrip, en ook ouders willen hier iets mee in de opvoeding. Organisaties kunnen hierop inspelen door gezinsgerichte producten te ontwikkelen die gericht zijn op beide generaties.
Bron: Nataly sijtsma