Bij Buro Zorro geloven we in de kracht van interne medewerkers als sleutel tot meer succes in de toekomst. Mits zij kunnen kijken als een trendwatcher, denken als een trendonderzoeker, en implementeren als een trendexpert.
Daarom trainen wij interne directies, teams en individuele krachten, op elk niveau en in elke sector, om deze toekomstgerichte skills zelf te leren en direct toe te passen in hun dagelijkse werkzaamheden.
Bij Buro Zorro geloven we in de kracht van interne medewerkers als sleutel tot meer succes in de toekomst. Mits zij kunnen kijken als een trendwatcher, denken als een trendonderzoeker, en implementeren als een trendexpert.
Daarom trainen wij interne directies, teams en individuele krachten, op elk niveau en in elke sector, om deze toekomstgerichte skills zelf te leren en direct toe te passen in hun dagelijkse werkzaamheden.
Een revolutie in duurzame kledingconsumptie
Ecologie & NatuurRetail & HorecaUiterlijk & KledingWaarde & Geld
🌿 Groene kledingretour.
Nederlandse modemerk New Optimist heeft een vernieuwende stap gezet die de manier waarop we over modeconsumptie denken wel eens voorgoed zou kunnen veranderen. Ze hebben statiegeld op kleding geïntroduceerd. Net zoals bij lege flessen, krijg je nu ook geld terug voor je kleding. Dit zorgt ervoor dat klanten begrijpen dat wat ze kopen geen wegwerpproduct is. Door dit circulaire business model worden mensen niet alleen aangemoedigd om zorgvuldiger om te gaan met hun aankopen, maar worden ze ook deel van een grotere, groenere beweging.
👗 Verantwoord consumeren is stijlvol!
De introductie van statiegeld op kleding is meer dan alleen een commerciële zet. Het geeft aan dat we niet langer blind willen consumeren, maar een connectie en verantwoordelijkheid voelen voor de items die we dragen en de impact die ze hebben op onze planeet. Dit signaal benadrukt de roep om transparantie, ethiek en een gemeenschapsgevoel in de mode-industrie en daarbuiten.
Bron: Volkskrant