Pak je toekomst

Hoeveel heb jij over voor liefde?

 

💔 De prijs van liefde Het lijkt alsof het vinden van ware liefde steeds ingewikkelder wordt, zelfs met de hulp van datingapps. Tinder probeert dit probleem aan te pakken met hun nieuwe concept: Tinder Select. Dit is een exclusief abonnement van 500 euro per maand, bedoeld voor de ‘1%’ meest actieve en betrokken gebruikers. Het selectieproces bevat een ‘5-Point Select Screen’, waarbij gebruikers geselecteerd worden op basis van hun interesses, foto’s, een biografie en duidelijke intenties voor relaties.

Maar wat krijg je uit deze exclusieve abonnement? Bijzondere functies van Tinder Select zijn onder andere de mogelijkheid om mensen direct te berichten, zelfs als er geen match is, en de ‘Skip The Line’-functie. Hierdoor zien gebruikers die jij leuk vindt jouw profiel ongeblurrd in hun ‘Likes You’-sectie, zelfs als ze geen abonnement hebben. Verder is er een ‘Select Mode’, waarbij je de meest gewilde profielen van Tinder kunt zien, wat zorgt voor uitzonderlijke connecties. Daarnaast is er een ‘Special Status’, waarmee je een exclusief SELECT-badge kunt plakken op je profiel. Kortom, het zoeken naar liefde wordt een ware VIP-ervaring.

 

😔 Niet genoeg liefde voor iedereen Volgens het ‘Future of Dating Report 2023’ van Tinder zoeken mensen steeds meer naar waardengedreven en authentieke relaties. Echter, de zoektocht naar liefde wordt beïnvloed door de wens om snel en efficiënt de ‘perfecte’ partner te vinden. De ontwikkeling van Tinder Select laat zien hoe liefde evolueert naar een exclusieve ervaring, alleen bereikbaar voor hen die bereid zijn te betalen. Het concept van liefde als schaars goed verhoogt de waarde ervan, waardoor het bijna een elitaire status krijgt. Het is een soort paradox geworden: de zoektocht naar authenticiteit in relaties gaat hand in hand met een toenemende commercialisering en exclusiviteit van liefde.

Bron: Mashable

Tinder Select, trendsignaal, trendinnovatie