Pak je toekomst

Korting voor klanten na voltooiing inclusiviteitscursus

 

⛷️Inclusiviteit bij buitenactiviteiten. Kledingmerk The North Face zet een stap richting inclusiviteit met een educatieve actie: klanten krijgen 20% korting als ze een uur durende cursus over raciale inclusie voltooien, getiteld “Allyship in the Outdoors”. Deze cursus behandelt onderwerpen als ‘white privilege’, systeemracisme en de impact ervan op de toegang tot natuur en buitenactiviteiten voor zwarte mensen. Het doel is om de bewustwording te vergroten en mensen te motiveren actieve bondgenoten te worden in de strijd tegen racisme in alle lagen van de maatschappij. Door elementen van kritische rastheorie te integreren, streeft North Face ernaar een inclusievere beleving van natuur en buitenactiviteiten te promoten.

💡 Bewustzijn creëert verandering. Dit initiatief van The North Face onthult een groeiende behoefte aan bewustwording en actie tegen ongelijkheid in alle aspecten van het leven, inclusief recreatie. Door shoppers te belonen voor het leren over inclusiviteit daagt het merk traditionele opvattingen uit. Voor bedrijven biedt dit een kans om te reflecteren op hun eigen praktijken en beleid ten aanzien van diversiteit en inclusie, en om actief bij te dragen aan een maatschappij waarin iedereen gelijke toegang heeft tot natuur en recreatie.

Bron: Black Enterprise

Allyship in the Outdoors, trendsignaal, trendinnovatie