Pak je toekomst

Sociaal leesplezier in New York

 

πŸ” Warme Fastfoodervaring McDonald’s India (West en South) lanceerde een hartverwarmende #EatQual-campagne tijdens World Sight Day om een nieuwe functie op de McDelivery-app en -website te introduceren. Deze campagne toont het leven van een rood-groen kleurenblinde fotograaf, die de wereld en zijn kleurrijke foto’s anders ziet. Bij het bestellen van een burger via de McDelivery-app kon hij gebruikmaken van een kleurenblindvriendelijke optie. Dit initiatief, gericht op de 70 miljoen mensen in India met kleurenblindheid, gebruikt een speciaal algoritme dat gebruikers laat kiezen uit kleurversterkingsopties zoals ‘Groen-Rood’, ‘Rood-Groen’ en ‘Blauw-Geel’, voor een verbeterde bestelervaring.

 

🍟 We eten met onze ogen Mensen maken vaak keuzes gebaseerd op wat ze zien, en dat geldt ook voor eten. Met dit initiatief toont McDonald’s India hoe bedrijven zich moeten aanpassen aan de verschillende behoeften van hun klanten, niet alleen op functionele aspecten, maar ook op het gebied van emotionele en sociale inclusie. Deze campagne toont een samenleving aan die steeds meer waarde hecht aan empathie, gelijkheid en het erkennen van diversiteit in alle aspecten van het leven.

Bron: Social Media Dissect

#EatQual, trendsignaal, trendinnovatie