Bij Buro Zorro geloven we in de kracht van interne medewerkers als sleutel tot meer succes in de toekomst. Mits zij kunnen kijken als een trendwatcher, denken als een trendonderzoeker, en implementeren als een trendexpert.
Daarom trainen wij interne directies, teams en individuele krachten, op elk niveau en in elke sector, om deze toekomstgerichte skills zelf te leren en direct toe te passen in hun dagelijkse werkzaamheden.
Bij Buro Zorro geloven we in de kracht van interne medewerkers als sleutel tot meer succes in de toekomst. Mits zij kunnen kijken als een trendwatcher, denken als een trendonderzoeker, en implementeren als een trendexpert.
Daarom trainen wij interne directies, teams en individuele krachten, op elk niveau en in elke sector, om deze toekomstgerichte skills zelf te leren en direct toe te passen in hun dagelijkse werkzaamheden.
Universiteit biedt holografische lessen uit MIT aan
Data & Digitale communicatieTechnologie & TechniekWerk & Leren
🏫 Loughborough brengt MIT-docenten via hologram.
Loughborough University in Engeland gaat hologramtechnologie gebruiken om lessen te geven. Docenten van het gerenommeerde MIT in de Verenigde Staten worden geprojecteerd in de klaslokalen van Loughborough. Dit project richt zich vooral op sportwetenschap en fashion design. Managementstudenten krijgen ook toegang tot deze lessen. De technologie wordt geleverd door Proto, een bedrijf uit Los Angeles dat gespecialiseerd is in holografische communicatie. Dit initiatief start in 2025 na een proefjaar. De bedoeling is om de educatieve mogelijkheden te verruimen en studenten toegang te geven tot expertise van over de hele wereld. Hologramtechnologie is eerder gebruikt in de entertainmentindustrie, zoals bij concerten van overleden artiesten, maar nu vindt het zijn weg naar het onderwijs.
🌐 Wereldwijde kennisdeling door technologie.
De inzet van hologramtechnologie in het onderwijs wijst op een bredere trend van globalisering en digitalisering. Door technologie kunnen studenten profiteren van de kennis en ervaring van docenten die fysiek ver weg zijn. Dit maakt onderwijs toegankelijker en vergroot de mogelijkheden voor samenwerking tussen verschillende instellingen wereldwijd. Voor bedrijven en instellingen betekent dit een verschuiving naar een meer verbonden en gedeelde kenniseconomie. De technologie kan ook zorgen voor nieuwe vormen van interactie en leren, waarbij fysieke aanwezigheid minder noodzakelijk is. Dit past in de bredere trend van digitalisering en virtualisering van werk- en leeromgevingen.
Bron: